Uimassa

10.06.2021

Mulla on kolmenlaisia uimareita. Masi ui jos sille heittää kepin tai pallon tai jos on lintuja niitten perään se lähtee suht sukkelaan, Kiroa ei juurikaan linnut kiinnosta mut jos veteen heitetään ihan mitä vaan, se menee perään kun yleinen syyttäjä, joskus jopa oon ollut heittävinäni sinne jotain ja sitten alkaa hurja etsintä. Eilen kun oltiin uimassa niin Rido joka on tyytynyt lähinnä läträämään lätäköissä ja rantavedessä meni ja lähti uimaan! valjaat ja hihna päällä...koskeen....  mulla tuli kiire ja menin perään ja nappasin hihnasta hullun uimarin pois..hän ui ihan vaan ilmeisesti uimisen ilosta, jota mun kukaan aikaisempi koira ei ole tehnyt.

Tänään käytiin hiekkakuopilla uimassa ja siellä Rido ui ensimmäistä kertaa kunnolla useita kertoja ja mun silmään heti aika kivalla tekniikalla, huviuimari :-)

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita